-Pautan Dari Radio Online PenangFm.com.my-

IP

Selamat Datang Ke Laman Blog Rasmi Penang Groups


Penang Groups adalah merupakan sebuah kumpulan yang menghimpunkan chatters-chatters yang sedang bergiat didalam bidang chit-chat di alam cyber terutamanya yang berlokasi di negeri Pulau Pinang. Penang Groups ini terdiri daripada berbilang bangsa & berlatar belakangkan karier yang berbeza. Melalui Penang Groups ahli-ahli dapat bersua kenal dengan lebih rapat lagi di samping mengadakan aktiviti-aktivit yang sihat seperti beriadah, sukan, family days,gath, kerja-kerja amal dan banyak lagi.

Thursday, May 3, 2012

Jemputan Ke Majlis Perkahwinan Adik Kita "Mad Girlz"



Semua Adik Beradik Penang Groups Adalah Dengan Hormatnya Dijemput Ke Majlis Perkahwinan Adik Kita "Mad Girlz" Yang Akan DiAdakan Seperti Berikut :-

Tarikh

: 26hb. May 2012 (Sabtu)
Masa : 06.00 Petang Hingga 09.00 Malam
Lokasi : Dewan MPPP Telok Bahang

Tasha Mencadangkan Agar Kita Semua Berkumpul Di Caltex Sebelah Tesco Jalan Tunku Kudin (Berhampiran Jambatan Pulau Pinang) Pada Jam 6.00 Petang Pada Hari Tersebut Dan Apabila Dah Cukup Adik Beradik Semua Kita Akan Bertolak Bersama-Sama Ke Majlis Ini. Harap Adik Beradik Semua Dapat Hadir Ke Majlis Ini Yang Mana Ianya Dapat Mengeratkan Lagi Talisilatulrahim Sesama Kita.

Lokasi Berkumpul


0 comments:

Post a Comment

Penang Group. Powered by Blogger.